De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Haier HDPW5620ANPD op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Anissa 17-04-2024

Bevalt erg goed

Geschreven voor: Haier HDPW5620ANPD

Ons huishouden bestaat uit 6 personen en de koelkast is lekker ruim voor al onze boodschappen.De vier plateaus bieden voldoende ruimte voor ons beleg, yoghurt en tapashapjes, waardoor alles netjes georganiseerd blijft. De heldere LED-verlichting zorgt ervoor dat we altijd een goed overzicht hebben van wat er in de koelkast staat, zelfs als het buiten donker is.

Al met al zijn we enorm tevreden met de Haier. Het biedt niet alleen voldoende ruimte voor ons gezin van zes, maar houdt ook al onze verse producten op de juiste temperatuur en conditie.

Een minpuntje vind ik wel het bakje voor de eieren, deze is heel simpel en onhandig.

Pluspunten

• Ruim

Minpunten

• Bakje eieren niet zo goed

Bjorn 29-03-2024

Perfecte design koel-vriescombinatie voor groot gezin

Geschreven voor: Haier HDPW5620ANPD

Grote koel-vriescombinatie met meer dan voldoende inhoud voor een groot gezin. Koelkast heeft een grote inhoud en is precies wat je verwacht van zo'n groot apparaat. Diepe lades, genoeg ruimte in de deur en alles past. Als ik een klein minpuntje zou moeten noemen is het dat er maar 1 plank genoeg hoogte biedt om flesjes bier / pakken melk rechtop te zetten, maar dit is meer een luxeprobleem.

Koelkast bevat ook 2 speciale lades. Een om je groete en fruit langer vers te houden en een lade die je op een afwijkende temperatuur kan instellen voor bijvoorbeeld verse vis of speciale kazen. Erg handig!

De vriezer bevat 3 grote lades en bevat genoeg ruimte voor meerdere pizza's, broden en andere vriesspullen.

Het is een echte design koelkast. Strakke afwerking, zelfs de achterkant, die ook vrij geluidsloos is. Je hoort hem bijna niet.

Tot slot; Het apparaat is te koppelen aan de hOn app. Leuke gimmick waarin je de temperatuur kan instellen, adviezen kunt krijgen voor de juiste temperatuur van de speciale koelkastlade en THT datums van spullen kan invoeren. Echter werkt de app niet helemaal lekker en had het voor mij weinig toevoeging.

Pluspunten

• Koel-vriescombinatie heeft veel inhoud
  • Strak en modern design
  • Maakt weinig geluid
  • No-frost vrieslades

Minpunten

• App werkt niet optimaal

Mosiak 22-03-2024

zeer goede koelkast

Geschreven voor: Haier HDPW5620ANPD

Ik ben erg tevreden over deze koelkast, hij voldeed aan mijn verwachtingen qua afwerking, geluidsniveau, capaciteit en toepassing. Qua geluidsniveau hoor je vrijwel niet dat de koelkast in de keuken staat. Het is ontworpen voor klanten die waarde hechten aan gemak en service via smartphone. De applicatie maakt zonder problemen verbinding en heeft veel instellingen en zelfs recepten en doet suggesties voor wat en hoe je het moet koelen. De koelkast is voorzien van een speciaal compartiment waarin de temperatuur apart te regelen is, wat erg handig is. Het kenmerkt zich door een zeer mooi uiterlijk en weerstand tegen het openen en sluiten van de deuren van zowel de koelkast als de vriezer.
Ik raad deze koelkast aan, hij is resistent, koelt snel en heeft een extra koelkamer. De kwaliteit in verhouding tot de prijs is goed.

Pluspunten

• Cicha
  • Odporna na otwieranie zamykanie
  • Rozbudowana aplikacja

Dina 13-03-2024

Bevalt erg goed

Geschreven voor: Haier HDPW5620ANPD

Ik was erg benieuwd naar deze koelkast en heb deze een paar weken moeten testen. Ik ben positief over wat deze koelkast te bieden heeft. Dit is ook het eerste product wat ik heb gebruikt van Haier en het heeft me positief verrast.

Het eerste wat me opviel, was het ruime interieur van deze koel-vriescombinatie. Met voldoende opbergruimte voor al mijn etenswaren en drankjes, hoef ik me nooit meer zorgen te maken over te weinig ruimte in de koelkast. De indeling is slim ontworpen, met verstelbare planken en handige deurvakken, waardoor ik de ruimte efficiënt kan benutten. De koelkast is wel hoog, dus ik kom niet bij de bovenste plank, maar ik vind dat niet erg, ik vind de ruimte belangrijker.

De Fresher Tech-lades zijn echt een gamechanger. De MyZone-lade stelt me in staat om de temperatuur aan te passen op basis van mijn behoeften, of het nu gaat om het koelen van vis of het snel afkoelen van drankjes voor een feestje. En de Humidity Zone zorgt ervoor dat mijn groenten en fruit langer vers blijven, dankzij de constante luchtvochtigheid van 90%.

Een nadeel vond ik wel de indeling van de bakjes in de deur. Ik had liever lange bakken gehad, netzoals de bovenste bak, ipv 2 losse bakken.

Tenslotte heeft de koelkast een mooie strakke en moderne uitstraling die perfect in mijn keuken past.

Pluspunten

• ruim
  • no frost
  • design

Minpunten

• indeling in de deur

a********************@o********** 06-03-2024

Stijlvolle, ruime koelkast.

Geschreven voor: Haier HDPW5620ANPD

De eerste indruk van de Haier is, wat een grote, strakke en mooie koelkast. Na het installeren van de koelkast kon het instellen beginnen. Eerst moet je de app van Haier, de hOn app installeren en daarna kun je de koelkast toevoegen, dit kan eenvoudig door het scannen van de QR-code die aan de binnenkant van de koelkast zit. Via de app kun je de koelkast, My Zone en vriezer afzonderlijk instellen qua temperatuur. De app werkt niet altijd goed, ik moest hem een aantal keer afsluiten en weer opnieuw opstarten om de koelkast weer online te kunnen zien. Je kan per gedeelte de inhoud noteren, met houdbaarheidsdatum. Echter als ik deze openen krijg ik enkel een wit vlak, ondanks dat ik wat ingevuld heb. Daarna kan ik niet meer terug en moet de app weer afsluiten. Het invullen van de inhoud vind ik een optie die voor mij niks toevoegd.
Bij het openen van het koelgedeelte valt meteen op hoe diep de boorden zijn. Hier kan je heel veel in kwijt. De indeling van de boorden is gemakkelijk aan te passen en onder een van de boorden kun je een flessenrek uitklappen waarin je 5 flessen kwijt kunt. In de deur zijn ook diverse vakken die je ook weer op verschillende hoogten kan plaatsen. De vakken in de deur zijn, net als de boorden, een flink stuk groter dan onze huidige koelkast. De deuren, vakken en lades voelen robuust aan en zijn gemakkelijk te open en te sluiten, wel vind ik dat bij het sluiten van de deur deze een harde klap geeft. De lades schuiven soepel en je voelt dat, net als de vakken in de deur, ze tegen een stootje kunnen. De Fresher Techs-lade heeft aan de bovenkant een speciale rooster, wat voor een juist klimaat zorgt, speciaal voor gevoeligere producten zoals bijvoorbeeld groente, fruit en kaas. Ik heb ervaren dat ze echt langer houdbaar zijn dan normaal het geval is. De My Zone-lade staat een paar graden lager als de rest van de koelkast en dat voel je heel goed. Ideaal als je frisdrank en bier lekker koud wilt hebben. De vriezer heeft 3 laden hele ruime laden waarin je heel veel kwijt kunt. De koelkast vind ik heel gebruiksvriendelijk, heeft een goede constante temperatuur, is erg stil en hoef je nooit te ontdooien dankzij de Non Frost technologie. Daarnaast is hij ook nog eens erg zuinig. Kortom deze koelkast is een aanrader.

Pluspunten

• Groot
  • Robuust
  • Veel vakken
  • Zuinig

Minpunten

• Deur geeft harde klap bij sluiten